MENU
SAFETY
QUALITY
ENVIRONMENT

Γιατί οι άνθρωποι δεν κάνουν αυτό που πρέπει!

Ο αντίκτυπος των προβλημάτων επίδοσης μπορεί να είναι πολύ κρίσιμος για έναν οργανισμό.

Ο ανθρώπινος παράγοντας αποτελεί το κλειδί για αποτελέσματα επίδοσης. Οι πτυχές που επηρεάζουν την επίδοση της εργασίας μπορεί να είναι η έλλειψη εκπαίδευσης ή κινήτρων, ζητήματα συμπεριφοράς και οργάνωσης κ.λπ.

Η ανάλυση και η επίλυση των προβλημάτων επίδοσης μπορεί να γίνει μια περίπλοκη διαδικασία, αλλά ο αντίκτυπος του να μην κάνουμε τίποτα είναι σημαντικός.

Μια απόκλιση στην επίδοση μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα στο χώρο εργασίας, ζημιά στην υποδομή, περιβαλλοντικό συμβάν, οικονομική ή παραγωγική απώλεια.

Τα κύρια ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν κατά την ανάλυση ενός προβλήματος επίδοσης είναι:

  • Ποια είναι η λάθος επίδοση; Ποιανού η επίδοση δεν είναι σωστή; Ποια είναι η επιθυμητή επίδοση;
  • Πώς γίνεται η παρακολούθηση επίδοσης στην εταιρία;
  • Ποιες είναι οι επιπτώσεις; Τι θα συμβεί αν δεν γίνει τίποτα; Είναι ρεαλιστικές οι προσδοκίες μας;
  • Τιμωρείται ή δεν παρακινείται η επιθυμητή επίδοση; Υπάρχει περιθώριο για πρωτοβουλία;
  • Υπάρχει γρήγορη επίλυση ή χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια; Είναι απαραίτητο να αναπτυχθούν νέες δεξιότητες;
  • Είναι απαραίτητος ο επανασχεδιασμός της εργασίας; Είναι σαφείς οι ευθύνες της εργασίας;
  • Υπάρχουν εμφανή εμπόδια ή ανεπάρκεια πόρων;

Όταν εντοπιστεί μία ή περισσότερες λύσεις, πρέπει να τις αξιολογήσουμε:

  • Να γίνει έλεγχος της σκοπιμότητας κάθε λύσης.
  • Να οριστούν οι πόροι απαιτούνται για κάθε λύση (οικονομική, ανθρώπινη, τεχνική κ.λπ.).
  • Να ληφθούν αποφάσεις, και να σχεδιαστεί και εφαρμοστεί ένα Σχέδιο Δράσης.

Η Process Engineering μπορεί να υποστηρίξει έναν οργανισμό για την επίλυση προβλημάτων επίδοσης:

  • Αναλύοντας τη βασική αιτία της αναποτελεσματικής επίδοσης.
  • Αξιολογώντας τις εκπαιδευτικές ανάγκες και εφαρμόζοντας τα απαραίτητα εκπαιδευτικά προγράμματα.
  • Αναπτύσσοντας εκστρατείες και workshops για την ενίσχυση της συμμετοχής και εμπλοκής των εργαζομένων.
  • Αναδιαρθρώνοντας τις οργανωτικές και εργασιακές διαδικασίες και οδηγίες.
  • Παρακολουθώντας τα αποτελέσματα εφαρμογής των παραπάνω δράσεων.

Πελάτες

επικοινωνία

  • Αποστολοπούλου 64, 152 31 Χαλάνδρι, Αθήνα
  • 210 6724258, 210 6724229
  • Email PROCESS
  • Untitled 1 linkedin