Επίλυση προβλημάτων επίδοσης
Γιατί οι άνθρωποι δεν κάνουν αυτό που πρέπει!
Ο αντίκτυπος των προβλημάτων επίδοσης μπορεί να είναι πολύ κρίσιμος για έναν οργανισμό.
Ο ανθρώπινος παράγοντας αποτελεί το κλειδί για αποτελέσματα επίδοσης. Οι πτυχές που επηρεάζουν την επίδοση της εργασίας μπορεί να είναι η έλλειψη εκπαίδευσης ή κινήτρων, ζητήματα συμπεριφοράς και οργάνωσης κ.λπ.
Η ανάλυση και η επίλυση των προβλημάτων επίδοσης μπορεί να γίνει μια περίπλοκη διαδικασία, αλλά ο αντίκτυπος του να μην κάνουμε τίποτα είναι σημαντικός.
Μια απόκλιση στην επίδοση μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα στο χώρο εργασίας, ζημιά στην υποδομή, περιβαλλοντικό συμβάν, οικονομική ή παραγωγική απώλεια.
Τα κύρια ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν κατά την ανάλυση ενός προβλήματος επίδοσης είναι:
- Ποια είναι η λάθος επίδοση; Ποιανού η επίδοση δεν είναι σωστή; Ποια είναι η επιθυμητή επίδοση;
- Πώς γίνεται η παρακολούθηση επίδοσης στην εταιρία;
- Ποιες είναι οι επιπτώσεις; Τι θα συμβεί αν δεν γίνει τίποτα; Είναι ρεαλιστικές οι προσδοκίες μας;
- Τιμωρείται ή δεν παρακινείται η επιθυμητή επίδοση; Υπάρχει περιθώριο για πρωτοβουλία;
- Υπάρχει γρήγορη επίλυση ή χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια; Είναι απαραίτητο να αναπτυχθούν νέες δεξιότητες;
- Είναι απαραίτητος ο επανασχεδιασμός της εργασίας; Είναι σαφείς οι ευθύνες της εργασίας;
- Υπάρχουν εμφανή εμπόδια ή ανεπάρκεια πόρων;
Όταν εντοπιστεί μία ή περισσότερες λύσεις, πρέπει να τις αξιολογήσουμε:
- Να γίνει έλεγχος της σκοπιμότητας κάθε λύσης.
- Να οριστούν οι πόροι απαιτούνται για κάθε λύση (οικονομική, ανθρώπινη, τεχνική κ.λπ.).
- Να ληφθούν αποφάσεις, και να σχεδιαστεί και εφαρμοστεί ένα Σχέδιο Δράσης.
Η Process Engineering μπορεί να υποστηρίξει έναν οργανισμό για την επίλυση προβλημάτων επίδοσης:
- Αναλύοντας τη βασική αιτία της αναποτελεσματικής επίδοσης.
- Αξιολογώντας τις εκπαιδευτικές ανάγκες και εφαρμόζοντας τα απαραίτητα εκπαιδευτικά προγράμματα.
- Αναπτύσσοντας εκστρατείες και workshops για την ενίσχυση της συμμετοχής και εμπλοκής των εργαζομένων.
- Αναδιαρθρώνοντας τις οργανωτικές και εργασιακές διαδικασίες και οδηγίες.
- Παρακολουθώντας τα αποτελέσματα εφαρμογής των παραπάνω δράσεων.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πελάτες
επικοινωνία
- Αποστολοπούλου 64, 152 31 Χαλάνδρι, Αθήνα
- 210 6724258, 210 6724229
- Email PROCESS